Tricourile personalizate utilizate ca elemente de marketing

Publicitatea este cheia spre succes a unei afaceri, indiferent de serviciile pe care le promovezi sau de produsele pe care incerci sa le vinzi. Fara publicitate clientii nu vor auzi de firma ta, astfel ca nu te poti astepta la comenzi prea mari. Tricourile personalizate sunt o modalitate excelenta de a-ti promova compania.

Oferindu-le gratuit unor indivizi acestia vor aprecia gestul pe care l-ai facut si, mai important decat atat, ori de cate ori vor imbraca tricoul personalizat vor atrage atentia celor din jur, astfel ca incet si sigur iti vei construi un adevarat brand.

Pentru inceput trebuie sa te gandesti foarte bine la publicul tinta pe care il urmaresti, iar ulterior sa iti alegi un design pe care il vei imprima. Daca esti distribuitor de piese auto atunci publicul tau tinta vor fi soferii, eventual barbati, astfel ca un tricou personalizat destinat lor ar trebui sa fie in culori mai inchise, mai masculine. De asemenea, modelul imprimat trebuie sa fie masura, astfel ca poti opta pentru logo-ul firmei tale sau orice alt element vizual caracteristic automobilelor.

Costurile de productie sunt foarte importante de avut in vedere si inainte de a da o comanda este indicat sa iti stabilesti un buget pe care il vei aloca. Tricourile personalizate pot avea un pret mai mic sau mai mare in functie de caracteristici, astfel ca un material mai de calitate, culori mai vii si mai rezistente la spalari precum si marimea sunt aspecte care dicteaza pretul final al produsului.

Cantitatea de tricouri personalizate pe care o comanzi trebuie atent calculata. Fii sigur ca poti distribui fara probleme toate tricourile pe care le-ai comandat – aceasta este prima regula de aur!

Atunci cand lucrezi la design-ul unui tricou personalizat care se doreste a fi un reprezentat al afacerii tale trebuie sa ai in vedere doua lucruri importante: materialul si inscriptiile.

In primul rand un material de calitate va asigura o viata mai lunga tricoului, iar ulterior aceasta se traduce printr-o promovare mai eficienta si de lunga durata. Mai mult decat atat, atunci cand materialul din care a fost confectionat produsul este de calitate, cei care l-au primit il vor purta mai des, asadar si expunerea este mai mare. Daca incerci sa reduci din costuri si optezi pentru calitate inferioara atunci trebuie sa fii constient ca exista posibilitatea de a te sabota singur.

Inscriptiile sunt al doilea element pe care trebuie sa-l ai in vedere. Pentru a fi sigur ca tricourile personalizate pe care le-ai comandat pot fi utilizate o perioada mai lunga de timp ar fi bine sa eviti adaugarea unor date fixe, luni din an sau zile din saptamana. Orice element care fixeaza articolul vestimentar temporo-spatial se poate dovedi a fi o idee nu tocmai buna, deoarece clientii vor evita sa-l mai poarte ulterior. Nu-ti lasa procedeele de promovare sa „expire“.

Iata care sunt aspectele pe care trebuie sa le ai in vedere atunci cand vrei sa-ti promovezi afacerea prin intermediul tricourilor personalizate. Ideile exprimate anterior sunt perfect valabile si pentru alte articole vestimentare sau obiecte promotionale.